Reklamačný poriadok

NÁLEŽITOSTI PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE DODANÉHO POŠKODENÉHO TOVARU

Pri preberaní zásielky si dobre skontrolujte jej obal a stav výrobku.

- Reklamáciu poškodenej zásielky pošlite emailom na adresu reklamacie@vykurovanie-point.sk,

spoločne s fotodokumentáciou (prosím nafoťte poškodený výrobok, vrátane všetkých obalov).

- Do emailu uveďte prosím číslo predajného dokladu (faktúra) alebo číslo objednávky.

- Popíšte okolnosti pri odovzdaní výrobku a okolností pri akých bolo zistené poškodenie.

NÁLEŽITOSTI PRE UPLATNENIE REKLAMÁCIE VÝROBKU

Ak Vami zakúpený výrobok prestal fungovať, nepracuje správne alebo sa na ňom prejavila porucha v rámci záručnej lehoty.

Záručnú reklamáciu nie je možné uplatniť, ak vada tovaru bola spôsobená nevhodným zaobchádzaním, alebo používaním na iný účel, alebo za iných podmienok, ako sa má.

Reklamovaný výrobok pošlite na našu adresu:

A-Z veľkoobchod s.r.o        
Pod Jašterom 1 / Hošták 2599
920 01 Hlohovec
Slovenská republika 

Reklamovaný výrobok zabaľte tak, aby sa pri preprave dodatočne nepoškodil, do balenia prosím pribaľte kópiu nákupného dokladu ( faktúru ), reklamačný protokol s popisom závady.

Reklamačný protokol vytlačte tu

Podmienky záruky a bezplatnej opravy kachlí:

1. Na výrobok sa poskytuje záruka 24 mesiacov odo dňa prevzatia spotrebiteľom.

2. Záruka sa vzťahuje na vady vzniknuté preukázateľne následkom vadného materiálu, chybnej konštrukcie, alebo zlého prevedenia.

3. Záruku uznávame na dobu uvedenú v tomto záručnom liste za týchto podmienok:  Výrobok bol používaný v súlade s návodom, nebol        mechanicky poškodený, bol pripojený na komín podľa platných noriem, na výrobku neboli prevedené neoprávnené zásahy, či úpravy.

4. Pri kúpe spotrebiča skontrolujte šamotové, alebo varmikulitové tehly. Prípadnú reklamáciu na poškodené šamotové, alebo varmikulitové tehly výrobca akceptuje len do prvého zakúrenia v spotrebiči.

Podmienky záruky a bezplatnej opravy sporákov:

1. Na výrobok sa poskytuje záruka 24 mesiacov odo dňa prevzatia spotrebiteľom.

2. Záruka nezahŕňa výmenu a opravu dielov, ktoré sa prirodzene opotrebujú ( šamot, tesniace šnúry, rošt ) a malé deformácie zariadenia vyplývajúce z práce pri vysokej teplote a neovplyvňujúce jeho funkciu.

3. Záruka nezahŕňa poškodenie skiel, ako aj zmenu farby na zariadení.

4. Za zariadenie zahrnuté vadou sa považuje také, ktoré nespĺňa funkcie uvedené v návode na obsluhu, keďže je poškodené a príčina poškodenia vyplýva z výrobných, alebo materiálových chýb. Za vadu sa nepovažujú defekty vzniknuté následkom nesprávnej prevádzky, montáže, alebo užívania zariadenia a vyplývajúce z používania nesprávneho kuriva.

5. Zo záruky sú vylúčené náhodné prípady poškodení nezávisle na podmienkach prevádzky ( záplavy, požiare atď. )

6. Záruka nezahŕňa vady vyplývajúce z nesprávnej prevádzky a montáže zariadenia. Vady vzniknuté vinou, alebo neznalosťou kupujúceho nie sú zahrnuté zárukou.

7. Záruka nezahŕňa poškodenia vzniknuté v priebehu dopravy a prekládky tovaru cestou od predávajúceho k zákazníkovi a tieť v pirebehu jeho inštalácie.

8. Je zakázané kladenie studených predmetov na piecku, keď je táto v prevádzke t.j. horúca. Čistenie skla na piecke sa môže vykonávať, len ak je vychladnutá.

9. Pri kúpe spotrebiča skontrolujte šamotové, alebo varmikulitové tehly. Prípadnú reklamáciu na poškodené šamotové, alebo varmikulitové tehly výrobca akceptuje len do prvého zakúrenia v spotrebiči.

 Vašu reklamáciu vybavíme v najkratšej možnej dobe, najneskôr však do 30-tich kalendárnych dní (od doručenia reklamácie), ako nám ukladá zákon.